افزایش لایک و فالوور در اینستاگرام
نوشته شده توسط : زپو

 افزایش لایک و فالوور در اینستاگرام


به نام خدابا پیشرفت روز افزون شبکه اجتماعی اینستاگرام ، این شبکه تبدیل به فضایی تجاری ، سرگرمی رقابتی و... تبدیل شده است.امروز ما مجموعه ای را برای شما در نظر گرفته ایم که به کمک ان میتوانید به تمامی اهداف خود در زمینه های ذکر شده دست پیدا کنید .
ایا تا به حال به صفحاتی با دنبال کننده بسیار زیاد برخورد کرده اید ؟ شاید برای شما این سوال پیش امده باشد که این صفحات چگونه این تعداد دنبال کننده را جذب کرده اند؟پاسخ سوال شما در مجموعه تخصصی افزایش لایک و فالوور در اینساگرام.
شما با خریداری این مجموعه میتوانید در مدت کمتر از 48 ساعت به صورت 100 درصد تضمینی بهتعداد 1k فالوور دست پیدا کنید.اما چگونه ؟در این مجموعه ما تعداد 19 نرم افزار تخصصی در زمینه ، افزایش لایک ، افزایش فالوور ، افزایش کامنت و... را در اختیار شما قرار داده ایم.اما چگونه از نرم افزار ها استفاده کنم؟ نگران نباشید ، در این قسمت ما کنار شما خواهیم بود.یک فایل اموزشی (27 صفحه)در مجموعه برای شما قرار داده شده است که با مطالعه این فایل به اسانی میتوانید از نرم افزار های موجود استفاده کنید.نکته مهم: تمامی لایک ها ، کامنت ها و فالوور ها به صورت واقعی و 100 % ایرانی میباشند.

و اما نکته جالب :کسب درامد واقعی از این مجموعه :شاید تا به حال شما هم به فروشگاه های اینستاگرام برخورد کرده باشید. در این فروشگاه ها پیج ، فالوور ، لایک و کامنت به فروش میرسد.شاید قیمت ها برای شما جالب باشد:صفحه (پیج) با تعداد 1000 دنبال کننده: حداقل 100 هزار تومان تعداد 1000 لایک: حداقل 40 هزار تومان و...شما میتوانید با تلاش در هر روز یک پیج با تعداد 1000 دنبال کننده ایجاد کرده و به اسانی به فروش برسانید.
روش دوم کسب درامد:
کسب درامد از طریق تبلیغات در صفحاتی که شما صاحب ان هستید.شاید شما هم،دنبال کننده صفحاتی دارای محتوای تبلیغاتی باشید . چرا شما صاحب یکی از این صفحات نباشید و کسب درامد کنید ؟ شما میتوانید با بالا بردن تعداد دنبال کننده پیج های خود ، پذیرنده تبلیغات باشید و در قبال ان مبلغی دریافت کنید.و چندین روش دیگر....
پس همین الان این مجموعه استثنایی را با قیمتی بسیار باور نکردنی خریداری کرده و کسب درامد خود را شروع کنید . یک بار سرمایه گذاری ، میلیون ها تومان درامد ...
توجه داشته باشید که نرم افزار های موجود در مجموعه فقط در مارکت اینساگرام با قیمت های 10 تا 20 دلار موجود میباشد و برای کاربران ایرانی قابل خریداری نمیباشد .ولی ما این مجموعه استثنایی را با قیمت باور نکردنی 16 هزار تومان ، برای کاربران عزیز ایرانی اماده کرده ایم.
پس از پرداخت وجه بلافاصله لینک دانلود مجموعه به صورت فایل ( zip) برای شما ارسال خواهد شد.با تشکر 

خرید و دانلود  افزایش لایک و فالوور در اینستاگرام






:: برچسب‌ها: اینستاگرام , فالوور , لایک , کامنت , افزایش , تبلیغات , پیج , تخصصی , اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: